Fri10thSeptember

Sailing baby-sitting :)

A trecut deja o saptamana de cand a sosit Alexandru insa am avut program intensiv de baie si cautare de plaje frumoase si nu am mai avut timp pentru scris. Din Ne0s Marmaras am mers spre N 9Mm pana in portul Nikiti, o marina noua cu apa la fiecare robinet, premiera pentru un port in Grecia, gratis – nu stim din ce motiv. Localitatea are o promenada lunga pe langa plaja, cu pensiuni cochete si terase de toate felurile.

Noi am gasit o plaja cu doar cativa turisti ceva mai spre N, cu pini in fundal si margnita de stanci si cu nisip aproape fin. Raiul pentru piticul nostru.

Pentru ca telul nostru este sa mergem in fiecare zi la alta plaja, ne-am intors spre S cu o oprire de cateva ore in Neos Marmaras de unde am cumparat mancare pentru bebelusi si ne-am coontinuat drumul pana la plaja minunata la care ne-am oprit inainte de vantul de 50 de noduri. Grozav loc, cu pietris foarte fin in loc de nisip, tocmai bun pentru bagat in gura.

Seara ne-am retras in Porto Koufo si am gasit de data asta un loc liber la cheu. Trebuie sa amintesc ca am amenajat putin barca inainte de sosirea lui Alexandru. Am intins plasa pescareasca de-a lungul balustrazii, am improvizat un tarc tot din plasa in jurul cusetei repartizate lui, adica prima jumatate din cuseta prova babord. In cabina, sub masa centrala am lipit burete peste muchiile ascutite, iar in cockpit am legat un scaunel de masina. Cu timpul, Alexandru s-a obisnuit cu toate.

Pastrand baza in Porto Koufo, am vizitat si plajele dinspre S, unde am facutt prima oprire dupa veenirea din Limnos. Plaja cu bolovani a fost gustata la propriu de Alexandru :)

Acum suntem pe cealalta parte a peninsulei Sithonia, in E, in portul Panagias si ne ascundem de vreme rea. Zilele urmatoare vom hoinari in jurul insulei Diaporos si toate celelalte stanci si insulite din jur. Din pacate, Oana ne paraseste maine si Dana nu va avea de ales si va deveni secundul lui Allegro pentru inca o saptamana.

Sailing baby-sitting :) | 5 comentarii

1. Florina Mantescu:

hei, e minunata vacanta asta a voastra!
    dar – haideti acasa, ca ne este dor de voi! :)

2. marius guralivu:

bravo. super tare vacanta cu alex.
    foarte frumoase pozele.

3. george sandu:

ce tari sunteti !!! mai ales alexandru !

4. Allegro Sailing Boat| jurnal de bord » Blog Archive » Intoarcea spre casa:

[…] perioada in care am stat pe barca cu Dana si Alexandru a fost speciala. Foarte stresanta pe de o parte pentru ca nu voiam sa ii expun niciunei furtuni si […]

5. Csabi:

Ai slabit Misule, sau nu esti tu in poza?