Thu6thOctober

Regatta România. Ziua 2.

Ședinta tehnică din seara trecută s-a prelungit nițel. Am insistat să mă laud cu o mostră a vizitei de lucru din podgoriile sud-africane.  S-a plusat moderat cu niste vin local. Suficient cât să constat anumite rezonanțe la trezire.

Oana în schimb (sau în special), a prezentat o bună parte din simptomele – și soluțiile – unui consum peste-moderat de produse de fermentație. Sursa disconfortului și deselor degajări (superior) digestive a fost însă – zice ea – bucataria de la colț, de peste drum. O mare parte din cititori sunt convins că știu care :). Pe de-altă parte, să fim înțelegători, e greu să gătești cu o singură mână bună și-un cârlig :)

Context în care jumătate din echipaj am părăsit tacheții pontonului cu mici reticențe de entuziasm. Dar au fost spulberate în mare parte de  vânt. Era o zi cu vânt bun.

BMW Nautic Life - Regatta Romania

Regatta la Mangalia

 

Momentul manivelei.

Start. Negocieri cu vântul, ba cu valurile. Volte, echilibrări, încordări în cabestane. Călare pe talazuri. Până când..
Totul mergea aproape bine până când, în punctul în care tocmai urma să-i predau ștafeta cheii de cabestan lui Cornel, subînțelesul situației a scăpat din norme și, într-un moment de maximă politețe gratuită, ne-am luat amândoi mâna de pe dânsa, de pe manivelă. Cum viața de cheie de cabestan e o viață apăsată, plină de tensiuni, într-un moment de bandare a decis să ne părăsească.

Singura consolare, e că toată manevra s-a derulat în raza de acțiune a GoPro-ului, așa că am rămas măcar cn un filmuleț al momentului. Știu că o să râdeți, însă noi n-am fost așa de amuzați inițial. Era manivela ‘aia bună’.

Cornel Maghiar

O ultima imagine cu cheia de cabestan scapata. Se si potrivea cu echipamentul.

Încet, încet am început să ne distanțăm de restul, către o poziție care ne oferea  un maxim de vizibilitate a cursei (adica fără să trebuiască să întoarcem capul).

yacht-ul Allegro

Yachting in Romania

Wet, campionii clasei IRC Cruising 2

Felicitari tuturor câștigătorilor, dar mai ales câștigătorilor grupei noastre (IRC Cruising 2), Wet, o barcă modestă si de departe cu cel mai mic echipaj, 2 oameni la bord. În plus, sunt la doar al 2-lea an de regatte offshore, venind de pe lac – așa cum și Schumaher & co și-au început cariera în karting înainte de a ataca Formula 1.

Cu ocazia asta ne-au mai spălat puțin obrazul Constanței – doar 2 din toate bărcile participante au fost din Constanța, Wet și Benga – și ei, recent intrați în (forță în) peisajul competițional. În care ne revedem la anul! :)

Yachting la Marea Neagra

skipper

Skipper in repaos

 

 

Regatta România. Ziua 2. | 1 comentariu

  1. doru:

    e clar – Pax ar merita un rol cel putin permanent de cronicar al lui Allegro, atata timp cat nu-l mai lasati sa se apropie de obiecte usor detasabile ;)

Adauga un comentariu