Mon20thAugust

Prima etapa Aegean Regatta

19.08 ora 22.00

Suntem in Oinousses, o insulita foarte frumoasa in apropierea lui Chios.

Am parcurs 46 de mile in mai putin de 7 ore, pe vant de forta 6, cu valuri mari, rafale puternice si neasteptate. Vantul a facut cateva victime in spinnakere, am vazut cateva facute praf si o barca cu catargul in apa. De 2 ori, aceeasi. Grecii merg tare si la limita.

Au fost in jur de 100 de barci, e fantastic sa vezi atatea pe linia de start. La clasa noastra sunt 55.

Am plecat, ca la orice regatta, in vant pana am dublat prima baliza, ca apoi sa mergem cu vant de pupa aproape toata cursa. Cu velele in foarfeca, randa la care luasem 2 tertarole (la care am renuntat destul de repede) si focul tangonat, am mers la limita lui Allegro de 8-9 noduri.

In clasa noastra sunt barci mult mai mari si puternice. Am ajuns pe locul 16 din 55. Maine s-ar putea din cauza vantului sa se amane cursele intre balize pentru clasa noastra si sa concureze numai barcile de race.

Ne-am propus sa vedem mai mult din insula si sa gasim o zona de balaceala. In seara asta am vazut micul orasel, asezat pe un deal, cu stradute mici si intortocheate. Raiul pisicutelor, pe care le intalnesti peste tot. Acum stam la povesti pe barca, in timp ce suntem victime nevinovate ale muzicii unei nunti din apropiere. Bate o briza foarte placuta. In departare de vad luminile de la incendiile din Chios.

Actualizez cu poze daca gasesc net.

Prima etapa Aegean Regatta | 1 comentariu

1. mqrius si geni:

bafta, sa va mearga VESTITUL motor… si vant bun.