Thu11thSeptember

Am ajuns la timp!

Sambata, 16 august

Dimineata ne gaseste intre insula Chios si insula Ikaria, ultima in drumul nostru spre Amorgos. Mergem cu vele si motor si avem 7 noduri. In felul acesta putem spera sa ajungem in Amorgos pe la 9 seara.

Ora 17: Vantul suiera prin sarturi, tot din pupa. Oprim motorul si baietii se lupta cu tangonul la genovez. Agilitatea lui Florin si forta lui Cornel fac posibila manevra. Acum alunecam cu 8.5 noduri, lasand un siaj inspumat. Spectaculos, mai ales ca valurile depasesc 1.5m.  Ora 21:15: Intram in portul din Amorgos, si in timp ce incercam sa gasim un loc la cheu, auzim in statia de amplificare amplasata pe tarm o insiruire a numelor barcilor participante la Regatta, printre ele se aude si Allegro. Rasuflam usurati. Efortul nostru de a veni din Romania in 4 zile, 550Mm, nu a fost in zadar. Cu ultimele forte, umflam barca pneumatica si coboram pe tarm sa bem o bere rece si sa obtinem detalii legate de start. Am uitat sa spun ca nu am gasit loc la cheu si a trebuit sa ancoram in golf. Dupa aceasta cursa contra cronometru, echipajul este pregatit de Regatta: a facut aproape toate manevrele care se fac la bordul unui velier. Baieti strajnici ! Nici un pic de rau de mare, nici un comentariu la adresa comenzilor dese si sacaitoare ale skipper-ului.dsc00615.JPGdsc00622.JPGdsc00879.JPG dsc00871.JPGCe poti sa-ti doresti mai mult de la un echipaj?